fucka ur

Men hej!
Söndagkväll och här sitter jag och läser om Lex Sara, inför imorgonbitti. Såklart man är ute i tid. Har iaf haft en mysig dag/kväll. Umgåtts, ätit bakispizza och kollat Solsidan med Elin och Madde. Igår var roligt! Jag, Miki och Elin satt först hos mig och förfestade, sen vidare till en fest på söder, mkt trevligt folk. Och sen vidare på Slick. Där var det sjuuukt mkt folk. Sinnes! Och jag och Elin köpte en shot 10 minuter innan det stängde vilket resulterade i att jag låg på köksgolvet hemma och var fullast i stan. Så jävla typsikt då man haft en lagom fylla hela kvällen och sen när det är slut tar man shots. WHY?! Har iaf mått ganska bra idag konstigt nog.
Hoppas ni haft en bra helg! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0