vi sjunger och vi hoppar för vårt lag

Ikväll har jag sjungit och hoppat för båda mina lag. Brynäs och LBK. Ljusdal på plats och Brynäs genom telefonen. Ljusdal förlorade ännu en gång, och det är synd, men förväntat då de inte kan mäta sig med lagen i elitserien. Men dom kommer bli bättre och bättre och detta är braaaa träning. Bättre självförtroende och teknik behövs. Men Brynäs däremot vann mot Linköping med 4-1 KUNG! Abstinens på Läkarol så i helgen blir det hockey på plats.
 
Skapligt surpriced jag och Annsing blev när vi kollade på bandyn och helt plötsligt kommer Miki och ba chockar oss totally, då vi trott att hon inte skulle komma hem utan vara kvar i sthlm! HIHIHI glada tjejer :D:D Nu har jag just mysfikat med mamma och ska snart lyssna klart på ett förfärligt radioprogram om barnmisshandel... Fyfan
 
Godnatt:)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0