this peace of mind

Toorsdagkväll. Just hemkommen från ridning. Fick byta bort lillPompis mot Zacke idag som var väldigt orolig och spänd, så då ville Nina gärna byta, så hon fick ta Pompe istället. Och jag gillar utmaningar så utmaningen ikväll blev att lugna ner Zacke och få han att spänna av. Gick bra måste jag säga :) Och för Nina gick det jättebra på Pompe så det var ju kul :) Och sen vann BRYNÄS ikväll! Kung
 
Imorgon är det fredag och Mikaels födelsedag! Han fyller 25, helt galet. Jag ska väcka honom med massa paket imorgonbittii :D Jihooooo. Sen blir det föreläsning 13-16 för mig innan vi sticker till Harkskär för middag och lite feeest :) Satan vilken skön vecka vi haft. Spenderat typ hälften av dagarna i sängen och soffan känns det som. Bara läst, myst och tagit det lugnt. Så sjuuuukt ovan vid detta jag. Bra för mig att lära mig att kunna slappna av. Bra lärare men tanke på att Micke är den mest avslappnade människan jag känner:p
 
Nu ska jag joina Micke i sängen. Lyssna lite podde och försöka söööve. Natttti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0