tell her that i miss our little talks

Jag är typ lyckligare än på väldigt länge :) Jag är ju väldigt mycket av en känslomänniska, jag är ofta mycket av något, istället för lite lagomt. Exempelvis: väldigt upprörd, superglad, skitarg, jätterastlös, depp eller uppe i varv utan dess like like. Och sen så skiftar dessa VÄLDIGT fort. Är dock oftast den jag bor med eller umgås mkt med som får känna av detta, medan jag är någorlunda lagom annars:p Men den senaste tiden har jag känt en sorts frid. Det är väldigt skön känsla kan jag säga. Får la se hur länge den varar ;)
 
Jag har haft en mkt bra helg. Var meningen att jag skulle åka en snabbis till Ljusdal och kolla bandy med syrran, vilket jag också gjorde. Men sen så får man ju veta att spontanMiki också ska dit. Och vi bestämmer oss för att stanna kvar och umgås & festa, man måste ju passa på när man väl ses :D När hon väl är hemma från Stockholm och jag från Gävle! Så vi satt på Kolsvedjavägen och drack och snackade, och sen gick vi ut på Jvg och det var jättevärt det!! Trots att det nog hade varit roligare på Stadt meeen meeen. Sen åkte jag tillbaka till Gävle och har haft tre jättefina dagar här <3
 
Nu ska jag försöka plugga lite :) Ha en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0