we like our choruses sung together

mysfredag in da house. sitter och myser i mina mysigaste myskläder i soffan. letar reda på kurslitteratur till nästa kurs, chattar med kåmpisar, dricker julmust och lyssnar på skön musik.
 
idag har varit en kungdag. fått tillbaka min samsung idag och då blev livet klart bättre :D slipper nu xperian. sen har jag varit och köpt alkohol till imorgon då vi ska fira korvis. sen har jag varit o gymmat. körde så hårt att jag höll på o spy. nu ska jag fortsätta med mitt mys. längtar till om 2 timmar.
pussnatt
saknar att ha en kissemiss i hemmet. är så sjukt sugen att skaffa, har ju perfekt läge där jag bor i gävle. men jag har alltid sagt att jag tänker vänta till jag bor i hus och det ska jag hålla. då blir det minst 3 st ;D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0