pain is just a place

klockan är lite över tolv på natten och jag är pigg som en lärka. eftersom jag inte kan sova så tog jag tiden att läsa igenom min lite i min blogg från ca två år sedan och sedan för ett år sedan. när jag gör det så får jag bloggen en mening. det är just pga av att jag vill kunna a möjlighet att titta tillbaka på allt som händer i livet, som jag skriver blogg. för att minnas och för att glädjas och sörjas över saker. jag läste just ett inlägg som jag skrev för över ett år sedan då jag hade gett upp helt och tänkte skita i studierna(då jag bara pluggade strökurser)... och samma dag som jag är helt knäckt över att "vafan ska jag göra nu" så ringer högskolan i gävle och erbjuder mig en plats på socionomprogrammet. det snabbaste och bästa valet jag gjort i livet. fan va det har förändrat livet mitt. under en sån himla lång tid så var jag så förvirrad över plugg, jobb osv osv. men det har fallit på plats så bra som något kan falla på plats. tror inte ens jag tvivlat på valet en enda gång, och då är jag tvivlaren of all tvivlers ;)
 
utbildningen och flytten till gävle är bland det bästa jag gjort i mitt liv. no doubt. träffat underbara människor och trivs så otroligt bra. allt har dock varit väldigt upp och ner sen jag flyttade hit och jag har tvivlat så mycket och sårat den jag älskar. jag är tacksam mot alla som stöttat mig och jag är tacksam mot alla som inte dömt mig. det svåraste är alltid att förlåta sig själv. trots att man blir förlåten så är det inte lätt att förlåta sig själv och släppa ångesten. men jag försöker varje dag och jag vill ge dig allt. all min kärlek. allt vi kan göra nu är att satsa på oss, att ge det en till chans. antingen så bär det eller brister.
 
godnatt, nu ska jag försöka sova trots att jag klev upp kl 11 idag. hoppas ni mår bra :)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 du är bäst Sandra Hast!

Svar: du är <3 älskar dig

2012-11-07 @ 15:00:43
URL: http://ejlinandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0