PK

HÄÄJJ!
Jag önskar att de som läser mitt "HÄÄJJ" upplever det som man ska, med en mkt hög grad av entusiasm, uppspärrade ögon, öppen mun och lite bakåttryckt huvud så det blir en liten dubbelhaka.
 
Jag är uttråkad och att jag är inne på min andra Powerking, kanske inte precis hjälper... Tänkte försöka hitta ro till att lägga mig och läsa. Ska läsa en bok om Parkinson. Och lyssna på Bollnäs-LBK matchen samtidigt! Jag har iaf varit duktig och tränat för andra gången denna vecka.
 
Btw. Några saker som är värt att nämnas är: Att jag åt julbord på IKEA igår med Åkerlundarna och Hellström. GOTT!!!!! Att Brynäs vann igår! ÄNTLIGEN! Nu vänder det fan! Att jag redan tränat två gånger denna vecka. Att jag saknar Ida så jävla mycket. Gävle är tomt utan dig fan
Btw så vill jag önska min kära Annsing lycka till med att våldta Amadeus i arslet på måndag :) Lycka till gumman, ta han hårt nu :) Hårdare än förra gången så han fattar vem som bestämmer!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0