i'm gonna let you show me what it means to breathe fire

HÄÄJJ!
Just nu är jag i extas! Finns fan ingen bättre och renare lycka än när ett favvoband har släppt ny skiva och man märker att skivan är lika bra eller bättre än de andra! Just nu är det Two door cinema club som gör mig överlycklig! Deras skiva Beacon. LYCKA! Sen märkte jag nu att Passion Pit också släppt nytt. Jag hinner inte med trots att jag lyssnar på musik flera timmar om dagen. 
Favvolåtar just nu. som får mitt hjärta att känna en sån där fin blandning av glädje/lycka och sorg, som bara bra musik kan skapa.
Two Door Cinema Club – Handshake
Imagine Dragons – Demons
Wakey!Wakey! – Light Outside
The Gaslight Anthem – Desire
Walk the Moon – Anna Sun
Niki & The Dove – Tomorrow
Young the Giant – Cough Syrup
Passion Pit – Take A Walk
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0