ttylxox

Tjoo! Kom just till Gävle efter några timmar i Ljusdal. Åkte dit för att rida lite, så lade 150 spänn för att åka fram och tillbaka bara för ridningen. Men lätt värt det. Älskar att vara där i stallet. Hestar och sköna människor me likie. Sen att få träffa familjen och katterna i några timmar så blir man glad. Annars Ljusdal i allmänt känner man sig ganska less på. Tror det har blivit så eftersom man trivs så sjukt bra här i Gävle. Min sinnesstämning är helt annorlunda här :)

Har iaf skickat in sista uppgiften idag, skönt dä. Så nu är det tentaplugg som gäller tills på tisdag. Men för typ första gången känner jag att man har någorlunda koll på läget i en kurs... Jinx. Kommer gå åt helvete bara för att jag känner så meeen meeen.

Aja. Nu ska man väl försöka sova snart men måste hitta nån ny serie. Game of thrones försökte jag mig på, men den var inget för mig. Blev mest äcklad av allt sex, titties, blod, halshuggningar och kvinnosynen. Girls har jag börjat kolla på och kollade ikapp alla avsnitt på typ nån timme så vad nu då?... Nåt tips?

Godnattish från tågbrudN. Trött o jävlig. Åker fan tåg jämt känns det som.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0