never sleep

Klockan är 2 snart. Kan inte söva. Är så upp i varv över den här nya jävla kursen vi börjat idag. Juridik. Det är mkt intressant, men det är såååå mycket att lära sig. Lära sig tolka lagboken och bla bla. Och största stressmomentet är att jag inte fått lagboken+de andra böckerna än. Om de inte kommer imorgon vet jag inte vad jag gör alltså, eftersom vi har en uppgift som ska in i helgen. Jag ska ju till Sthlm i helgen så då blir det svårt och plugga. RON POPE äntligen! Och träffa alla mina fina, plus att syster ska med. Kommer bli sån himla bra helg!

Jag har så mkt kärlek i mig känner jag. Vet inte vart jag ska göra av den riktigt. Mitt hjärta slår för alla underbara människor som finns där och hjälper mig bli a better version of me. Alla dom där små sakerna, som man märker spelar roll. Om det är något som kommit med åren så är det medvetenhet, medvetenheten om vad som är äkta och vad som inte är och att vara medveten om vad som är värt att lägga energi på och inte. Tänk vad mycket energi man slösat(and still do ibland såklart) på personer, ting, händelser och på att låstats. Tänk efter!.. Och gör nåt åt det. Det var mina "visa" ord för inatt.

Pussånatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0