Jag lärde mig att änglar bara finns i snö

Vilka fina dagar det varit. Fint väder, hoppning, grillning, vänner, familj och hästar och katter. Som det ska vara. Nu fokuserar jag på att plugga till tentan på tors och imorgon blir det pluggdag i Hudik med mina kompisaaar :)

Åå vad man varit sjuuukt sugen på att åka till Uppsala dessa dagar, men blev inte av för att jag är ansvarig med plugget. Någorlunda. Har iaf pluggat hela dagen idag ute i solen, t o m så man bränt sig lite. Stark vårsol. Men nu ska jag försöka sova lite, eller iaf vila. Kom hem rejält sent igårkväll och somnade inte förrän typ kl 5-halv 6.

Finns inget annat. Känslan att stå där i dina armar och ingen av oss vill släppa taget. Trodde det bara va så på film. Men det var ingen film. Fan va kärlek är svårt, och speciellt då den är så stark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0