det är fredag idag

När man vet hur det känns att bli sviken och man vet hur ångesten och skammen känns då man svikit någon, HUR fan kan man då svika någon man tycker om? Jag försöker intala mig själv att jag bara är människa som gör misstag, men vart ligger logiken i det? Tänk om man kunde förstå sig själv och kunna ge någon sorts förklaring. Men det går inte, så vad gör man då? Man lever på, man hatar sig själv, man hatar andra för att förtränga att man hatar sig själv, man skrattar, man gråter, man gör i princip allt det man gjorde innan men allt med en gnagande känsla som man hoppas bitvis ska förvinna.

Nu ska jag på stan och handla och träna.
Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0