trogen det jag tror på

Godmorgon!
Vet inte var det är med mig dessa dagar. Vaknar upp vid 6-7 varje morgon och är superpigg. Men lyckades somna om idag iaf, vaknade vid ca 8. Jag är bara ovanligt glad och lätt som det känns. Kan ju vara för att varit utomlands. fast jag brukar snarare ha ganska svårt att komma tillbaka till vardagen efter en resa men allt känns så bra.

Något jag dock har svårt att komma tillbaka till är träning... Känner ingen lust och gruvar mig nästan. Bokade just ett spinningpass som är kl 11.30, och bara jag bokat det och bestämt mig så blir jag peppad. Detta spel med hjärnan och tankarna hela tiden. Ååå.



Dagens störmoment (fast stör mig alltid på detta men jaja) Det är när musik som man själv lyssnat på länge, blir mainstream och helt plötsligt så går dom på rix fm, är i topp på spotify osv. Det är självklart jättebra för artisterna men all charm försvinner och låten blir sönderspelad istället för något speciellt. Men så funkar det ju....

En skön låt idag iaf, sommarlåt känns den som:D Train – Drive By

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0