du ska va president

Idag är en bra dag faktiskt, trots att jag inte kunde sova igår, var för uppe i varv efter hockeyn och så. Somnade väl typ vid halv 3. Snoozade 10 ggr imorse kanske fram till halv 10. Var så himla nervös sista perioden på hockeyn igår. Fan asså det finns en anledning till att jag inte kollar så mycket på sport. Det är ett aktivt val av mig själv just för att jag har inte nerverna till det :p Jag är inte en nervös människa annars, men just när det gäller sport så blir jag så sjukt nervös, arg, ledsen och glad! Men jag har hållt på Brynäs hela livet och när vi var liten så kunde vi ungar på gatan nästan bli ovänner för att vi höll på olika hockeylag haha. Och nu bor jag i Gävle så då kan jag inte aktivt välja bort det för det vill jag inteeeee!

Idag blir det plugg, gå på föreläsning, träna och invänta Mikael som kommer vid 20!

Dagens låtar idag får bli tre kungbra "klassiker"
Rise Against – Prayer of the Refugee
Avenged Sevenfold – Dear God
Imperiet – Du ska va president

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0