att bry sig

Hejsi!
Det är söndag idag, men jag tycker att det är måndag. I mitt huvve är vi hela tiden en dag framåt av nån anledning.. Men vore det måndag vore jag inte i Gävle nu. Och jag är så jävla glad att jag är i Gävle. Jag har sådana upp- och nerkänslor angående all Ljusdalsvistelse jag kommer utsättas för i sommar. Hahah "utsättas" som om jag vore tvingad:p Nej men ska ju jobba. Får fokusera på jobbet. Och har fått ett riktigt bra schema också så jag är nöjd och kommer kunna åka till Gävle lite då och då.

Snackat med både Elin och Annsing idag och fattat att det är bara lite mer än 2 veckor och sen är det dags för P&L, känns overkligt att det går så sjukt fort. Hinner knappt börja jobba sen sticker vi. Skönt! Dock mindre skönt att komma tillbaka sliten som satan och direkt tillbaks till jöbbet.

I onsdags så åkte vi i alla fall till Ljusdal. Vi har firat Johanna som hade examen och sedan har jag umgåtts med mina fina mediabrudar. Kollat på studenten, ätit grillat, festat och myst. Hade sagt heeeela tiden att jag inte skulle gå ut på studentkvällen, men ändå hänger man på för att man vill ju umgås med kåmpisarna så länge som möjligt. Gick iaf hem tidigt för det var ganska tråkigt, plus att man var för nykter för att vara bland alla glada småstudenter :p Själv är man ju gammelnucka nu. Har verkligen ingen aning om vad Stadt tänkte då dom på studenten INTE hade öppet på nedervåningen och packar in allt folk uppe med sugmusik. Meeen meeen :)








Mysiga bilder ellerhur?! Nu ska jag njuta av denna dag och imorgon bitti blir det åka tillbaka till Ljusdal. Mindre kul. Men ska luncha med Annsing och sen infomöte på förvaltningshuset. Sen blir det fotboll med brudarna på kvällen, så måndagen blir nog fin :) Sen jobb resten av veckan. Ha en bra dag! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0