jahaja

Jahaja, här kommer man in på blogg.se och det är en helt ny design. Ogillas som vanligt sådär dirre, men man vänjer sig väl, för att sedan gilla det. Men just nu, ogilla.
 
Har iaf haft väääärldens bästa dag. En sån där dag som man kommer ihåg. Har egentligen inte gjort så speciellt mkt. Packat P&L. Handlat massa saker till P&L, bl a alkohol. Ca 650 spänn. Fyfan asså.. Sen har vi grillat, bakat och bara haft det bra! Det är känslan i magen och hjärtat som gjort dagen så bra.
 
Igår var en dag som förde med sig både gott och ont. Jobbade först och sedan åkte vi till Gävle, och väl framme så märkte man att cykel blivit stulen... MIN SKEPPSHULT SOM JAG ÄLSKAR SÅ JÄVLA MKT, som jag fick av farmor när jag var typ 13. Jävla skit. Men sen såg jag på Blackboard att jag hade klarat juridiktentan och då blev allt bättre. Iaf så tog vi det bara lugnt i läggan resten av dagen. Bland annat så installerade jag min nya skrivare :D Och sen så kom Martin hit och hälsade på och han och Micke körde massa radiostyrd helikopter :D Vi käkade chirre o dip och kollade på när Sverige piskade Fransmännen i fotboll. Bra att avsluta på topp genom att bryta frankrikes winning streak. Man får fokusera på det ist för att det är slut på EM för vår del.
 
 
Sova snart nurå. Natti

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Onsdag: en dunk vin
Torsdag: en halv platta öl och cider
Fredag: en flaska sailor
Lördag: en halv platta öl och cider
Summa: en full häst på P&L

Svar: haha ;);)

2012-06-24 @ 13:05:33
Postat av: Mikaela

;) fyllis

2012-06-24 @ 13:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0