hestar

Hejsi
Ligger just nu i 1 av mina gamla flickrum. Hade ju 2 olika i huset vårat. Befinner mig alltså hos mor o far i Ämbarbo och ligger här och är nöjd  med dagen i rummet med de fina tapeterna, heestar jihoo.. Bra första dag på jobbet har det varit. Trots att jag jobbat på hemjänsten här i 4 år så var det gruvsamt imorse för att man vet att det händer så mkt nytt på så kort tid. Men känns good to be back! Kul att träffa alla jobbarkompisar igen och även gamlingarna som man saknat. Det är tugnt att jobba i vården på många sätt men trivs sjukt bra, trots att det inte är något jag satsar på att fortsätta med. Isf ska det vara biståndshandläggare eller enhetsshef senare i livet. Det som känns så bra är att jag vet att jag är så himla bra på jobbet å. Bemöta, förstå och tillgodose människors behov har jag verkligen förstått och fått bekräftat att jag är bra på, vilket bådar gott för mina framtida yrken inom socionomyrket. KUNG

Just myst med syster, kollat film och ätit massa gotta. Nu blir det seriekolla.
Hoppas ni haft en bra dag också! PoK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0