Peace & Love 2012

Här kommer lite bilder från P&L! :D
Såhär sov jag och Miki första natten eftersom jag tydligen slarvat bort övertältet. Köpte ett nytt tält dagen efter ;)
Simple plan, Teenage dream coming true typ xD
Regina Spektor <33333 Äntligen
Trots att jag inte är ett Rihanna fan så är det ganska så stort att se henne ändå. Och så dålig som det skrivs om att hon va, var hon inte. Absolut inte på topp men vafan, helt duglig. Bästa konserterna jag såg var Regina Spektor, Hoffmaestro, Maria Mena och Svenska björnstammen. Svenska björnstammen var verkligen den största överraskningen, peppade upp publiken som fasen och de var väldigt unika. KUNG KUNG.
 
Mest ångest har jag över att jag inte gick på Melissa och även att jag missade Niki & the dove och även Bloc Party. Mumford and sons var bra men väldigt långdragen konsert. Plus att det var sol i ögonen hela tiden så man såg inget alls typ, men det man hörde var jättebra.
 
Jag såg:
Rise against
Dada life
Svenska björnstammen
Hoffmaestro
Kent
Maria Mena
Markus Krunegård
Mumford and sons
Regina Spektor
Rihanna
Simple Plan
Skrillex
 
Inte lika många artister som förra året men meeen.
Filmer finns på min videofy http://www.videofy.me/hastan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0