i've got two souls

Idag har varit en bra dag. Cyklade till jobbet i regnet imorse, blött. Men hade mammas regnkläder som tur va. Jobbade till halv 4 och begav mig sedan hemåt. Sen har vi lagat god mat, gjort rabarberpajer, kollat på Babycall, nördat wordfeud, testat saxa av massa grenar ute med nya häcksaxen mm. Inget speciellt som hänt men bra dag ändå. Det är känslan som är det viktiga för att det ska va en riktigt bra dag :) Känner att jag orkar inte vara ledsen och tänka hela tiden. Får va slut med det nu.
    Godnatt o sov gott. Nu ska jag lyssna på lite podcast och sen ska jag sova utan något alarm planerat för imorgon, för då är det min enda lediga dag denna vecka! Jihoo. Får se vad man hittar på! Har ju länskort jag kan åka hur mkt som helst på, så nåt ska man väl hitta på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0