Glad och avis

Yo!
Här sitter jag och har tagit mig till Gävle efter en dag av massa resande. Räknade det till att jag rest 7-8 timmar idag. Tåg och bil. Ljusdal-Uppsala, Uppsala-Ljusdal. Ljusdal-Gävle. Elva timmars arbetsdag då jag sprungit runt på ett sjukhus jag aldrig varit på, som är jäääävligt stort och krångligt, i en stad jag aldrig varit i. Gick bra iaf. Nu är jag trött men glad och nöjd över att vara i Gävle. Och eftersom vi var så dålig och dricka i Borlänge(eller kanske köpte för mkt alkohol) så har jag massa vin kvar, så passar på att dricka nåt glas när jag är ledig imorn. Vääälförtjänt tycker jag, ska ju även jobba i helgen och hela nästa vecka+helg.

Jag sitter också och är avis på Amanda och Alice som är på PIP och kollar just nu på Gavin Degraw... Just i denna stund. Avis som sagt. Men borde vara nöjd efter P&L. Men är aldrig nöjd, ungefär som Veronica Maggio. Ser fram emot Popaganda härnäst!
Låt det vara lika fint väder imorgon, som idag!
Hare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0