hell yeah

Idag skulle man ha fått money money. Men dum som jag är så har jag glömt att skicka in studieförsäkran, jag och Moa som till och med pratade om det och ändå glömmer jag det!! Men får skylla lite på CSN som inte påminnt som dom brukar. Men pengarna kommer väl imöra eller på fredag skulle jag tro.

Vi är tillbaka i Gävle nu och det är jävligt skönt kände vi när vi kom hit! Vi har Internet nuå :D Igår började ny kurs på Hig (Socialt arbete på makro-nivå) Efter skolan fixade jag lite nödvändigheter och sen gjorde mat. Sen kom Robin och vi åkte till Valbo :)

Härliga kommande dagar nu
- Ikväll blire mat i Harkskär och kolla Barca - Real!
- Imorgon hem å rida! Rider varannan vecka nuförtiden. Och det är jobbigt, vill rida jämt juuuuu
- Fredag kommer Ann till Ljusdal
- Lördagen Kicks med underbara vänner och fest
- Sen åker vi tillbaka till Gävle och Annsing följer med till läggan på sleepover! Jihoo!


Nu frulle sen ner på stan å köpa F&S-kort! Sen måste jag spela Sims3. Long time ago nu. Men min favvogubbe har fått barn, för jag inbillar mig alltid att det ska va kul, men icke.

Pappan till barnet, heta asiatkillen kallas han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0