en sån där nördig lista

Var uttråkad och försöker komma undan plugg! Hittade en sån där lista, so here it goes

Har du 2011:
Varit kär? Ja
Pussat någon? Japp
Pussat någon offentligt? Men ja
Haft sex? Mm
Lärt känna någon ny? Ja det har jag :) Dom bästa måste jag säga är min kära studiekamrater!
Förlorat någon? Kan man väl säga. Vänner som man tappat kontakten med osv
Piercat dig? Neeeeru
En låt som påminner om 2011? Mååånga! Exempelvis: Whaea, Please come home to me, Something to die for, saknade vänner, Snälla bli min(och resten av Veronicas nya album) Kolla mina spotifylistor vettja!
Varit tillsammans med någon? Varit och är! :)
Varit olyckligt kär? Nej
Fått hjärtat krossat? Nej
Snackat i telefon över 5 timmar? Nej fan heller. Ogillar att prata i telefon. Man blir bara rastlös
Varit ute en hel natt? Det har man! Känns som att det här är en lista för typ 13-14 åringar men jaja :p
Dygnat? Ja på P&L. Vet inte om jag gjort det annars har man nog :p
Kommer du sakna 2011?
Jaaaa! Alla dessa fester i min lägenhet!
Vad kommer du sakna minst/mest? Som sagt: min lägenhet i Ljusdal. Minst? Hmmm dryggrannen som sjöng jämt på morgonen och dom dryga gnällande och ylande hundarna på Ringvägen! Kommer inte heller sakna min känsla i början av året; den där känslan av att stå på ett ben, inte veta vad man ska göra med livet. Att allt stod stilla.
Vad var det bästa 2011? Att jag gjorde så mycket tillsammans med vännerna! Fester, roadtrips osv! Också det bästa var när jag kom in på socionomutb i Gävle. Som trots allt krävs ganska bra betyg osv. Då blev man stolt! 
Kommer du ta med något till 2012? Allt följer ju med en. Alla val, allt man gjort har sin stämpel på resten av livet.
Kommer du börja om 2012?
Dryg fråga. Man kan väl kalla det, har ju flyttat till Gävle med Mikael, om man nu vill kalla det börja om. Dock så tycker jag att "börja om" är bullshit. Fast beror väl på vad man lägger för värderingar i orden. Jag har hört för många gånger folk som ska "börja om" och tror att det ska ske något slags mirakel.
Vill du att 2012 ska vara ett bättre år en 2011?
Såklart man alltid vill att det ska bli bättre, även om året varit väldigt bra!


Kände såhär i efterhand att denna lista var ganska dålig men men ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0