snö å snö å snööö

Ja idag har varit en dag med massa kaos som det verkar. Snöväder så det räcker och blir över som påverkat tågträfik och vanlig trafik. Masskrock, 50-100 bilar, på E4an mellan Söderhamn och Gävle. Nu har dom stängt av vägen. Tur att man inte varit utanför lägenheten mer än att jag och Mikael gick ut och bokade tid för Twinrixvaccination till honom, sen åkte vi till Ica Maxi och storhandlade. När vi kom hem var vi hungriga så vi började laga mat. Hasselbackspotatis, egenmarinerade kycklingfiléer, sås och fetaostsallad! Robin kom och åt med oss också :D Sen kika vi film och åt kakor åså. Nu har båda åkt och lämnat lilla mig själv hemma. Båda ska jobba i detta kaos. Micke ska till Ånge och tillbaka och när jag kollade senast var det 30 minus där och tåget försenat...

Nu ska jag krypa ner i sängen med datorn och kolla serier och sen sova. Tur man har Marocko som jag kan krama när jag ska söööve

snöö hörreni. snö. men ser inte ut å vara nå mycket men flingorna gömmer sig för dom tycker om att vara med på bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0