GLADIG

Föresten så finns det mycket att vara glad över nu hörreni. För mig iaf höhö

1. LMFAO den 18:de i Sthlm :D Och dagen innan så fyller jag ju år! :D Mindre än 2 veckor dit nu ju! Hihi
2. Sen om mindre än en månad sticker vi ju utomlands! Jag, Micke och hela familjen. Längtaz:)
3. Den 21 April tänker jag vara i underbara Sundsvall och kolla på Kristian Anttila med mina bästisar Wonkan och Elin! Hoppas på lika sjukt roligt som förra gången, men kanske inte ska spåra lika mycket denna gång som då? Eller.. ? :p
4. För några dagar sen blev jag och Ann helt överlycklig då vi märkte att RON POPE kommer till Stockholm!!! Jag och Ann som tänkte åka till London för att se honom. Men nu har vi iaf bokat biljetter så i Maj blir det Ron Pope på Södra teatern i Sthlm! IIIIIHHHH :D


Nu ska jag lägga mig och kika vidare på bandy VM under täcket i soffan. Sen blir det träffa Ida och även klämma in ett träningspass hade jag tänkt! Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: wonki

he blir minst lika mycket urspårning som Parken fast lite till röstar jag för, Ingen halka dock ;D <3<3

2012-02-09 @ 14:06:28
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0