frustration

frustrationen är på topp kan jag lova. feber, ont i halsen, typ astmakänsla, huvuddunk och allmänt ont i musklerna och huden. det svänger fort, ena sekunden är man pigg, sen har man hög feber. pisshelvete. det som är så frustrerande med att vara sjuk är inte så mycket sjukdomen i sig, utan att man måste hålla sig inne. om man gör saker så slår febern tillbaka sen. jag har tenta på fredag och vettefan hur jag ska orka plugga med detta huvuddunk... sen kommer jag bli skitledsen om jag inte kan rida på tors. och bandyn på lördag vill jag inte heller missa. skitdålig vecka att bli sjuk. men hellre nu än nästa vecka då vi åker utomlands på lördagen.

peace out. krya på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0