a dark world aches for a splash of the sun

En sån där fin helg. En sån där underbar helg. Det har jag haft. Trots att det kommit galet mycket snö och att det varit kaos lite, så gör snön att allt blir lite mysigare. Ikväll har jag gått på stan och kikat i affärer och kollat lite på marknaden och det är så himla mysigt här i stan nu när det är helt vitt och ljusslingor och pynt överrallt!
 
Har iaf spenderat hela helgen här i Gävle. Jag och Micke hade planerat att åka till Ljusdal och gå på bandy och festa med kåmpisar, men vi ändrade oss i sista sekunden och stannade här istället :) Beställde asiatmat take away och tände massa ljus och kolalde serier och film och sen tjocka vi oss med chips, grönsaker och dip också. Dock hade det varit kul att se bandymatchen då Ljusdal vann mot GAIS, men följde den på elitrapport!
 
Jaaaaa men här kommer ett VÄRSTA ASCOOLT collage med bilder från helgen dåååå.YEAAHH
Söta tofflor eller huuur?! :D Matchar fint till vita ben. Det kan jag säga på en gång
 
Nu ska jag duscha och sen dricka lite glögg och äta lussebulle framför Solsidan och sen Vem kan slå F&F. PUSSHAJ
 
Ps. Senaste dagarna har vi märkt en nackdel med att ha privat hyresvärd. Vi måste skotta uppfarten själva... Så idag har jag och Micke skottat massa snö. DUTTIT

Kommentarer
Postat av: wonki

Va gulligt! låter som en perfekt helg! Så man vill ha det :) Puss

Svar: ja verkligen wonki :))) puss saknar dig

2012-12-04 @ 11:48:21
URL: http://vitardetimorn.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0