onsda

Goddag!
Long time no see. 5 dagar sedan jag skrev senast. Har väl inte varit på topp om man säger så och undviker gärna att skriva då. Då skriver jag riktig dagbok istället. Helgen var fin, Elin var här i två dagar och det blev fest, bio, chill osv :) Skönt att ha Elin här, underbara människa.
 
Sen har jag jobbat åså och umgåtts med familjen. Nu är jag back in Gävle eftersom jag har 2 dagar ledigt. Idag åkte jag och Micke till Valbo och fick lite mat av Idis och nu sitter vi och tar det lugnt här i läggan bara. Får väl se vad man hittar på.
 
Lite bildeeeeer här då
                                                                 Elin o hennes lover hon raggade upp på goya
 
Ha en bra kväll! Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0