ojojojj

men hej!
det är fredag men känns som typ onsdag. det är nog för att man började skolan på en onsdag. apropå skolan. nu är man back on track. back on track med att skjuta upp läsningen, med att låta allt annat gå före, för att exakt ALLT annat är roligare :p
idag är verkligen en perfekt dag att plugga. det regnar hela tiden och micke är iväg på jobb, vilket gör det lättare att koncentrera sig :p men jag kan seriöst inte sätta mig ner och läsa. skriver sms till mickis för att hon ska peppa mig att läsa, men får svaret "men skit it! vi kan göra de sen ;)" haha. bra där söto! men nu ska jag SERIÖST sätta mig ner och läsa nån timme, efter jag tryckt på publicera detta jävla tråkiga inlägg

ha en bra dag suckers
en av våra lockande böcker hehe

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Men det vet du ;) vila!

2012-08-31 @ 16:27:41
URL: http://mikapelah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0