3-0

Yo!
Nyss ännu en spelad match för Brynäs och ännu en vinst! Imorgon hoppas vi på 4-0 i matcher, ett avgörande på hemmaplan och SM-GULD för BIF.

Jaaa, vad har jag gjort de senaste dagarna? Torsdag så fixade vi massa hemma och sånt. Sen åkte jag, Micke och Robin till Harksär och åt godmat! Sen blev det en kväll på Interpool med hockey och alkohol och vi fortsatte sedan på en hemmafest och sen Interpool igen. Somnade tillslut kl 4. Fredagen kändes som en söndag och jag glömde totalt bort att jag hade en föreläsning på eftermiddagen. FAN VA ANSVARIGT SANDRA! Sen spenderade jag och Mikael natten till lördag i Harkskär pga av att vi varit hundvakt till Frejis.

Ikväll blir det fortsatt lugnt, trots att jag är jävligt rastlös:p Mikael åkte just till Harksär för att kolla Real matchen och jag stannar hemma och kollar film eller nåå :)

Bjuder på några bilder åså. Ha en bra kväll nurå!






Ps. Dagens låtar
Justice – Civilization
Gavin DeGraw – Soldier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0