new week

Det är lättare nu för tiden med måndagar. Förr hatade jag måndagar och hade nästan ångest. Jag vaknar nu för tiden varje måndag och åker iväg till Hudik för att träffa studiegruppen. Det sätter igång min vecka på ett bra sätt. För man får energi av att träffas och checka av med alla och bara vara med dom som är i samma situation som en själv :D Blev iaf en kort visit i Hudik idag då vi bara gick igenom lite saker. På fredag ska vi opponera på den andra Hudikgruppens gruppuppgift. Våran första opposition alltså. Ska väl gå bra hoppas vi :)

Bild lånad av Emelie!

Helgen har iaf varit jättebra. Känner dock att man gjort av med lite väl mycket pengar men men... Har man just fått pengarna så får man göra det. Plus om man är rikare än man brukar för en gångs skull. Har ätit alla helgens måltider ute: Fredag: Hembygdsgården och Stadt. Lör: Pizza med Ann och sen thaimat med andra Ann. Söndag åt jag, Micke, Ann, Johan och Stefan på Michells. På söndagen var jag dessutom entrévärd på Tallåsens sista match trots att man var sliten. Farmor vann lottpriset och folk kanske trodde att jag fuska men det gjorde jag iiiiiinte :p

Nu kommer mamma och Johanna och hämtar mig så ska jag titta när Johanna rider.

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0