myspipo

Det var en bra helg hörreni! Lugnt och skönt! Ingen fest för en gångs skull. Skönt att vara pigg på söndagen, jobbade 7-11, 15-22. Så blir väl nån tusenlapp :) Har passat på att myst med Mikael hela helgen, och nu är han i Luleee tills på fredag. Tur att jag har fullt upp annars hade man blivit uttråkad!

Sov hos mamma och pappa inatt, medan dom var på kryssing, skickade iväg mina kära syskon till skolan på morgonen och sen tog jag bilen till Hudik för föreläsningar hela dagen. Drygt vare men kul å träffa mina kära studiekompisar.

Nu har jag just kikat klart några avsnitt The Office och kollar nu på Det Okända.

Imöra ska jag, Christian och Tovah till Ljusdalshem and try to make a deal :)

Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0