aktiva dagen

...Idag är en sådan dag!

Jag får sådana dagar ca 1-2 ggr i veckan, om jag har tur :p Då jag känner att jag vill göra allt. Energi på hög nivå! Klev upp lite över 6 imorse och jag och Micke åkte till Gävle. Jag följde han till SJ-kontoret där båda satt och pluggade ett tag:) Sen åkte jag buss till högskolan, lyssande på asbra förelasning! Skyndade mig till 12-tåget för att åka hem. Läste, lyssnade och tittade på massa intressant hela vägen hem. Mest om Harold Pinter, USAs socialpolitik(om man nu kan säga att de ens har nån) och om nyliberalism, man blir fascinerad, både på positivt och negativt sätt.

Nu ska jag: diska, tvätta, städa, sätta upp resten av nödvändigt julpynt(gardiner och ljusstakar får räcka, eftersom vi ska flytta i mellandagarna och då känns det lite onödigt och stöka fram mer), sola, plugga, rida. JÄÄÄÄÄ HARE BRA!

:D

Kommentarer
Postat av: wonkis

Jäklarnas massa vuxenpoäng till dig där! ;D

2011-11-25 @ 11:28:57
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0