ta det svart på parkeringen

min spotify har nu gått över till timmar. inte ok. får skaffa unlimited strax, onödigt att ha premium när jag bara använder på datorn ändå.

aja, idag har jag pluggat extremt effektiv. fick sjukt mycket gjort. nu har jag fastnat, för att jag inte hittar en vetenskaplig artikel som jag ska ha, vet inte vilken databas jag ska söka i, men inväntar svar från lärare. så tänkte göra lite annat nödvändigt som städa o s v. har även hunnit med att äta med mamma på järnvägspizzerian där johanna och alice praktiserar:) och sen åkte vi till äbo, sen fick pipen gå ut för första gången ! han var en lite räddis men gick bra :)

bjuder på lite bilder från senaste dagarna :)




mkt djur å så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0