private hell

vill jag bara lägga mig ner och gråta och skita i allt. så jävla less på jävla helvetes kurs som det inte finns nån logik i. jag vet att jag är bäst på hemtentor och att jag fått detta bekräftat hela mitt liv och inom alla kurser jag läst dessa 2 år. skriva är min styrka och jag klarar mig alltid utan att ens behöva anstränga mig. men jag räcker inte till i detta tydligen. låter som en spoiled brat men whatever. let it be.

vill skriva så jävla mycket om allt som rör sig i mitt huvud men jag vet inte vad jag ska skriva. allt jag vet är att jag vill inte ha det såhär längre. vill inte sitta hemma i lägenheten och tvinga mig själv genom värdelösa kurser i väntan på det jag egentligen vill, som troligtvis inte ens kommer hända. i höst måste det ske förändringar. men hur?  östersund? gävle? bo hemma? vad man än gör så offrar man något. familj, kärlek, vänner, pengar. fan. fuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0