jahaja

försöker plugga men störs av samma hund som förr som inte vill sluta yla. folk som har hund i lägenhet när inte hunden klarar av att hålla käft när ägaren inte är närvarande, borde inte ha hund. punkt och slut!!!

kanske jag borde gå ner dit igen och skämma ut mig och skälla ut ägaren. fast ne. sitter här och är arg istället. det är ju ingen ägare hemma ändå som det verkar, annars skulle inte hunden skälla. det berätta han förra gången. men men, det är ju inte natt nu iaf så jag ska väl tåla detta.....


update

NU YLAR DEN ÄNNU MER! FAFAN I HELVETE VA ARG JAG BLIR! om jag inte hade nån storts gräns inom mig skulle jag ha slagit in fönstret, tagit hunden, sålt den på blocket, fått in nån krona. det hade jag lätt gjort om jag inte hade nån gräns , men det har jag. eller?..heheheheheeeeeeeeeeeeee.

update igen
jag skrek högt "håll käft" nyss, då blev han tyst i typ 20 sekunder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0