dålig jag

Dålig bloggare jag varit dessa senaste dagar. Har haft mycket att göra och inte hunnit å så.

Men liten update nurååå

Helgen var en mycket bra sådan. Jättebra kväll på fredagen! Grillade på Grovan, gick hem till Miki och sen en sväng på Jvg, sen sov jag och Micke på Grovan. Lördaagen så kom mamma, pappa och Johanna förbi till stugan och vi spelade neger och president och sååånt. Sen middag hos mamma och pappa på kvällen och lugn tidig kväll för att jag skulle jobba söndag. Söndagen jobbade jag 14 timmar. Någorlunda lugn dag och kväll så kändes helt ok att jobba hela dagen.

---------------------------------------------------------------------------------------------------
Igår började jag och Micke med att storstäda lägenheten! NAJS NAJS :D Sen var jag på jobbet för att hämta schema för sommaren mm. Och det första jag såg som jag fick ångest över var midsommar. Jobbar midsommarafton till 22, och sedan börjar kl 7 på morgonen på midsommardagen. Fyfan! Men jag tänker inte lägga mig tidigt utan jag tänker vara uppe med alla underbara människor! Men skippa alkoholen bara! För lite sömn nån dag gör inget eeee. Annars känns det iaf som ett någorlunda. Jobbar varannan helg så får lite helger ledigt :)

Träffade min käre Malin igår också, vi umgicks nästan hela dagen. Hur skönt som helst att hon är hemma! Sen på kvällen joinade Mikaela oss, då spelade vi UNO och Neger och president, och Malin blev neger hela tiden och Mika verkar ju vinna i allt den ungen, herregud :p Sen kom Micke också och det blev fortsatt spel och sen Big brother :) Bra daaaaaag!


Idag blir det plugg för hemtenta ska in på måndag och det är en mycket stor sådan. Inte kuuul! Ha en bra dag alla :)

Kommentarer
Postat av: Malin

funderar seriöst på att gå tillbaka och köpa dom glasögonen!!

2011-05-24 @ 13:11:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0