världens bästa lördag

Ååååh vilken bra lördag hittills! Mamma och pappa kom hit och fixa lampan, så nu sitter den uppe:) Sen sitter vi och dricker kaffe och fikar och då ringer det på dörren och vem fan är det då??! ANN!!!!!! Chockad till tusen och börjar böla och springer till henne. Så jävla skönt att hon är här! Är fortfarande chockad. Sen åkte vi till Finess och överraska Miki, som blev lika chockad! Elin som var på Giganten och skulle spela match blev också helt chockad! Hon sprang upp från plan(match hade inte börjat :p ) till läktaren för kramkalas! Sen kollade jag, Ann, Miki och Micke på Elins match. Jag och Mikaela drack en varm och kall också! Heheheh. Tyvärr förlorade dom matchen men Elin gjorde lätt sitt, gjorde mål och allt! Duktigaste Elin <3

NU sitter jag och Miki i läggan och fixar oss och findricker lite vin. Börjas verkligen i tid idag! Najs. Det kommer bli en sjukt bra kväll! Det enda som känns lite sisådär är att jag har stalljour imöra. Men kör hårt ändå. Man pallar allt, bara man vill! SES IKVÄLL NURÅ?! Låttå att vi gör! SKÅL!




Kommentarer
Postat av: Miiiiicke

Läktaren va :p? hehehehehehhehe

2011-03-14 @ 12:20:59
Postat av: Sandra

DUMMER!! börja skriva blogg duå så jag får klaga på dig

2011-03-14 @ 12:33:43
URL: http://hastan.blogg.se/
Postat av: Sandra

höhöhöhö :p

2011-03-14 @ 12:34:16
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0