supermys

Goddag käre läsare, vilka ni nu är :)

Igårkväll var bland det mysigaste på länge! Mikaela och Niklas bjöd mig och Micke på middag! Sjukt gott var det! Sen satt vi och chilla med vattenpipa.  Och sen chockladpudding på det å :D De andra findrack men jag var duktig och körde. Otrligt mysig kväll alltså! Tack som fan! :D Och sen extra stort tack till Miki som färgade och klippte mitt hår igår, blev jättebra verkligen! Bästa frisören i världen! <3



2 av bilderna lånade av miki och niklas hhiihihi
--------------------------------------------------------------------------------------------

Nu på morgonen så kollar jag och Micke på Vasaloppet! Brink vann, nice det! :D Senare bär det av till Bollnäs och Max! Göööött!

Ha en fin söndag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0