intressepil i öga

förundras av mig själv ibland. över hur jag försvinner in i mig själv när jag är ensam. sätter mig ner i soffan å käkar lite left-overs, känner mig mätt och nöjd efteråt, lutar mig tillbaka för att chilla lite . . . . helt plötsligt har det gått typ 20 minuter och jag har ingen aning om vad jag har tänkt på i dessa 20 minuter. kommer ihåg att jag tänkte på när jag och tessan var zebbe och micha och hur irre alla var på oss och hur lite vi brydde oss. sen kommer jag inte ihåg mer. det blev väl som katten sa igår, hjärnan slappna av.. höhö

mkt nödvändigt inlägg. intresseskägg på den! lätt

Kommentarer
Postat av: Robin Som Robin

hahah intresseskägg^^

2011-03-15 @ 08:40:14
URL: http://robinsomrobin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0