i dont wanna waste the weekend

Måndag och tillbaka till verkligheten eller vad man brukar säga. Helgen har varit bland de bästa på länge. Så himla mysigt har det varit. God mat, bästa folket, vin, vattenpipa och allt möjligt. Igårkväll hade vi också supermys. Jag, Micke och Mikaela åkte till Robin och Elin och kolla Solsidan och sen kolla vi på BB hos mig, åt chips, morots- och gurkstavar och dipp, hur gott som helst! Uppskattar verkligen er alla som finns i mitt liv, underbar ni! Allt känns jäklans bra nu, och det är tack vare er :)

Snart blir det lunch med Mikaela. Finess eller Kina blir det troligtvis. Sen åker jag till Ämbarbo och tar en prommis med Mala och resten av dagen äger Johanna mig :D Sover troligtvis i Ämbarbo om inte Lilla J följer med till läggan och sover. Men blir ju billigare att vara hos mamma och pappa och snylta mat å så. Lappifatt som man är.


Nya hårfärgen på bilden, men blir ju inte helt rätt färg på bild, men orkar inte mixtra med det nu:)

Hoppas alla får en bra dag! Pöess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0