fuckarias

Mornmorn!

Skickat in inlämningsuppgift just! Nisse nisse.. Nu tänkte jag nog beställa skor tror jag, trots att jag inte har råd, men asså då får jag väl köpa mindre mat ist, hehe men det är jag van vid. Klarar mig alltid ändå på nåt sätt! Låter verkligen som en riktigt smart och ansvarsfull tjej nu ;)

Det som står på schemat toooday är att ta en promenad till kommunhuset, lämna in ett brev, sen gå till jobbet och sola. Ikväll ska jag träffa mina underbara. Miki och Elin :) Vi ska laga mat och mysa!

Igårkväll var iaf kung. Ridningen var jätterolig och sedan så umgick jag med Johanna och kolla oth och hade mys i soffan. Och Tobbe kom också hem igår, skönt att krama min älskade bror!



Nu blire en semla och beställa skor :D

Ha en bra dag nu hörreni

Kram från en nyvaken fluris

Kommentarer
Postat av: LittleJ

Du är en vacker tjej <3<3<3

2011-03-05 @ 10:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0