där jag kommer ifrån

Idaaag:

Mamma kom hit och vi åkte på Ica och handlade, alltid najs och handla med mamma för då får man massa saker :D Sen är det roligt för vi inspirerar varran så mycket. Fick henne att köpa havremjölk idag, skitgott det, och hon gillade det som bara den. Hon fick mig att köpa sån där torr mjölk som man blandar med vatten, eftersom jag aldrig köper mjölk, för tål det knappt längre eftersom jag har vant mig av vid det. Får se vad jag tycker om det sen :)

Åkte hem till Blåbärsstigen gjorde mat med mamma och myste med Cindy! Drack kaffe och åt paj! :D

Nu blire åka att slänga skräp med Micke och Robin och sedan titta på när dom äter höhö! Sen tar vi bilen till Miki och hämtar upp henne och då ska vi faktiskt springa runt kyrksjön alla 4 :D Duktigt som bara den.

Ridning på det ännu senare och då följer Elin med <3 Underbart med dessa dagar då man få umgås med alla bäästa!





Pussheeeej :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0