wooden shoes

Vissa saker har jag inte riktigt hunnit greppa. Man jobbar och står i och hinner knappt tänka! Men nu sitter jag här och tänker...

ELIN kommer hem denna vecka! Jah fatteh iiinttt! Och i helgen ska jag träffa henne!!!!! Har inte träffat Elin på 6 månader nu. I januari åkte hon till USA och nu kommer hon hem. Känns så overkligt! I helgen kommer allt vara som vanligt, vi kommer ha våran årliga middag som vi brukar ha och det känns så bra. Fan va jag behöver människan hemma i Sverige och är så glad att du kommer hem <3
<3

Sen så kan jag inte heller greppa att Johanna, min älskade syster går ut 6:an imorgon. Jag kommer ihåg när jag själv gick ut 6:an. Skiljas från alla på världens bästa skola, Ämbarbo skola, det var extremt känslosamt men samtidigt lyckligt i och med sommarlov å så. Johanna ska inte gå kvar på Stenhamre längre, hon ska gå på Vintergatan och hon lämnar väldigt många kompisar i och med detta. Gumman då <3 Köpte iaf något fint till henne idag! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0