trött

Är stört trött. Jobbat idag och har som vanligt inte sovit mycket i natt. Ovanligt? Icke. Brukar sova runt 5 timmar. Funkar några dagar, men sen tär det. Nu håller jag iaf på att koka ris och ska snart äta. Jag ska sedan ta på mig mina mysigaste myskläder och lägga mig i soffan i flera timmar och kolla på Sytycd, Dog whisperer, The Mentalist och Nittileaks.

Imorgon får jag sovmorgon! :D Så himla skönt! Men så mycket sovmorgon blir det ändå inte, jag och Micke ska åka på Johannas skolavslutning. Men bättre tid än kl 6 blir det iaf. Morfar kommer till och med till Johannas avslutning, var säkert över ett år sedan jag träffade honom! Najs! Sen blir det fika hos mamma och pappa och sen jobbar jag 15-22.

Borde städa, borta tvätta, borde diska, borde vara social.. Men orkar inte. Fasen vad jag önskar att jag hade en katt som kunde ligga och mysa med mig i soffan! Cosse, Pipolas eller Cindy <3


Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0