sympatiserar

Ja mina kära läsare. Jag har haft ett litet panic moment idag. Som jag skrivit om tidigare så har mitt mående inte varit det bästa senaste veckan. Hade skyhög feber i lördags och sen så har det varit massa småsaker. Det senaste har varit ledvärk. LEDVÄRK lixååm bha WHAAAAT?!! Är exempelvis jävligt jobbigt att köra bil, ratta o s v. Håller på att bli gammal eller vad? Tror jag sympatiserar lite med gamlingarna på jobbet eller nåt. Nej men seriöst så har jag inte bara lite ledvärk utan ganska rejält. Handleder, knän, fotleder och så. LAGOM TILL P&L!! Ellerhur! FML.

Aja, iaf så började de prata på sjukhuset om sorkfeber. Som är ganska allvarligt. Så i väntan så sitter jag där i rummet helt ensam och väntar på läkaren. Hade ca 45 minuter på mig att tänka på de värsta som kan hända. Det skulle vara att jag blir sämre och sämre och inte kan åka på P&L, försöker då sälja biljetten, får den inte såld, 2000 spänn kastad i sjön. Måste packa upp allt som jag packat. Hann nästan börja grina:p Men världens trevligaste läkare kom sedan och sa att det är inte sorkfeber och att man kan få ledvärk då man haft nåt virus, och förkylningsvirus har jag ständigt så är väl det. Han sa att jag skulle åka på P&L och röja så mycket som möjligt och om det blir värre komma tillbaks. Hoppas på att min kropp vill lyda mig nu då och funka!


På vägen hem från sjukhuset hitta jag denna. Lade mig där och chillade en stund. Senaste 12 månaderna så har jag varit på sjukhuset kanske 8 ggr. Inte ok. Nu ska jag äta sen frulle, (kökt ägg och makrillmacka, passar på då micke inte är här för han hatar det heheh) sedan ska jag ge mig ut på köpingen och göra massa ärenden. Hare hörs hej

Kommentarer
Postat av: JB <3

fan vilken soft sak!

ta med mig till den någon gång.

vill lätt prova!

2011-06-23 @ 20:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0