ny vecka å så

Hejsi svejsi!

Trodde man någonsin att Sverige skulle vara varmast i Europa, nepp! Men i fredags var det det, helt sickt ju. Men nu är det kallt som satan och det trivs jag med då man jobbar. Tycker lite synd om de på jobbet som gick på semester i söndags :p Meeeen meeeeen blir väl bättre snart igen. I helgen vill vi ha fint, crusing i Ljusdal juuu och ledig är man å.

Helgen var iaf hur rolig som helst! Grillning hos Elin var super! Gott och underbart roligt med underbara människor. Kubb, crocket o s v. Kommer bilder då jag hittat kameran, som borde vara hos Elin hoppas jag. Sen på söndagen så åt jag, Micke, Miki, Ann, Elin och Robin bakispizza och sen åkte vi och tog första doppet. Vi hann precis innan skitvädret kom! Kallt å så.

Idag har jag jobbat, det har gått bra. Denna vecka så börjar alla nya vikarier, tycker lite synd om dom. Det är så mycket nya intryck och så mycket att lära sig, kommer ihåg själv hur det var. Men man lär sig fort! Jobbade över en timme också, och sen fick jag skjutsa syster till stallet och nu är jag äntligen hemma. Och är så himla trött. Ska lägga mig i ett bad nu och sen kolla en film och vänta på att Mickes träning ska sluta så vi kan sova sen.



Systeryster<3

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0