jaaa ni

vaknade denna morgon och det känns som att något har hänt. kändes precis som att någon dött. har nog aldrig känt mig så förtvivlad då jag vaknat. herregud alltså. måste ha drömt något men vet inte vad, brukar komma ihåg, men icke.

ska gå till jobbet om ca 45 minuter. har lite tid att ta det lugnt nu innan då. senaste dagarna har varit lite sådär jobbiga. missade crusing och årliga middagen och fastade i gävle med en strejkande bil. kom inte hem förrän halv ett och då var jag så slut att jag däckade i sängen och fick nån random extrem febertopp. elin har åkt i söndags och det var tugnt som fan. och jag har mått så konstigt i kroppen dessa senaste dagar alltså, jag vet inte vad det kan vara.

förövrigt så har jag inte mkt tid att skriva blogg nu för tin som ni kaske märkt, men ska bli bättre förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0