countdown

Inte långt kvar till P&L nu. Stört najs!

Blev som jag önskade på midsommar, skitväder :p haha Vill ju inte ha finväder då man jobbar e. Fast blev lite in your face då och jag martin skulle cykla till Ämbarbo och det börja spöregna. Lindberg hämtade oss som tur va och följde med hem till mamma och pappa en snabbis! Då fick han fick träffa lilla Pipo :) 

Idag har jag jobbat 7-15. Var ganska tungt att gå upp imorse då jag bara sovit ca 2 timmar. Gick till Majorn igår efter jobbet, där Micke och ett gäng var. Sen blev det så att jag och Micke åkte till Fäla och träffade hans barndomskompisar, fick träffa jäklans många nya människor och det var trevligt. Alla festade hårt och jag blev riktigt sugen på att festa, men kunde icke eftersom jobb då. Så blev ganska lite sömn den natten men gått bra o jobbat ändå.

Har just varit och ätit pizza med Ann och Miki. Saknar Elin <3. Ikväll blir det lugnt som det känns, ska väl ta nån cider för att det är gött! :) Det blir filmmys med fina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0