omg

hemma efter en kungvecka. vart ska man börja ett sånt här inlägg? vad ska man berätta? sjukt. bilderna får tala för sig själv sen istället :D bästa konserterna : deadmau5, 30 seconds, håkan hellström, maskinen, those dancing days och daniel!

är i alla fall lite i chock nu när man kommit hem. tar alltid ett väldigt långt tag för mig att komma tillbaka till verkligheten igen då jag varit borta. men jag ska jobba ikväll så då ska man väl komma tillbaka en aning. känns väldigt konstigt att gå till jobbet, för enligt mina rutiner efter denna vecka så ska man snart börja komma igång, dricka å så och sen kolla på nåt bra band och umgås med folk men nej nej... jobba vare.

vägen hem igår gick iaf jättefort och när vi åkte över älvbron började det pirra lite i min mage. micke väntade hemma och kändes helt amazing att träffa han igen. mys hela kvällen och sen sova i 12 timmar i natt. de 12 timmarna behövdes eftersom jag dygnade sista dan, tänkte att om vi ändå skulle åka vid 8 på morron varför inte vara uppe tills dess.

kung vecka! tack alla underbara människor som bidragit till min vecka!
återkommer med bilder sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0