Harkskär

Hejsi!
Är hemma på lunchrast just nu. Jobbar 6 av 7 dagar denna vecka så kommer nog bli lite jöööbbigt. Har blivit dålig uppdatering denna helg. Beror på att jag och Micke varit i Harkskär, Gävle, hälsat på hans mamma, Peter, och alla syskon i deras fina hus. Har knappt rört mobilen eller datorn på hela helgen. Har varit hur bra som helst där borta :D Är så fint där i Harkskär, så lugnt och skönt. Ätit mycket gött grillat, umgåtts, myst med hundar, spelat kubb, spelat spel och massa annat! Underbar helg har det varit :):):):)




Nu ska jag käka upp maten sen sticka tillbaka till jobbet och avsluta arbetsdagen! Sen ska jag bara ligga framför tvn resten av dagen, för det är ju sååå extremt dåligt väder som jag varit tvungen att springa ute i hela tin!

Hörs haaaj!

Kommentarer
Postat av: Ida

Meeeen hallååå?! Jag jobbar ju typ där, då hade vi kunnat ses juuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

2011-07-18 @ 20:30:16
Postat av: Sandra

Jag vet idi, att du jobbar i bönan. men jag hade nog inte haft tid tyvärr! :/

2011-07-18 @ 22:34:03
URL: http://hastan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0